دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات واردشده ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف مرگبار در محور بردسکن - خلیل آباد با سه قربانی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) داروخانه‌ها با ۱۴۰۰ میلیارد چک برگشتی در آستانه ورشکستگی هستند پهبادهای آتش نشان جان ۶ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند+تصاویر حساب مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد از یک تا ۳ میلیون تومان شارژ شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟ زنگ خطر افزایش آلزایمر و زوال عقل در ایران به صدا درآمد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری روی میز کمیسیون اجتماعی مجلس سیل ارتباط سبزوار با مرکز بخش "روداب" را قطع کرد (۲۱ اردیبهشت) جزییات کمتر شنیده شده پرونده یسنا از زبان خبرنگاری که گم شدن او را رسانه‌ای کرد
سرخط خبرها

هوای سرد شبانه، تا اواخر هفته، در خراسان رضوی ماندگار است (١ اسفند ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۱۲۸۷۱
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
هوای سرد شبانه، تا اواخر هفته، در خراسان رضوی ماندگار است (١ اسفند ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: تا پایان هفته ماندگاری هوای سرد شبانه در سطح استان ادامه دارد و همچنین دمای روزانه به‌صورت تدریجی افزایش خواهد یافت.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ٧٢ ساعت آینده در اکثر نقاط استان جوی پایدار حاکم است. اما برای اواخر وقت امشب و اوایل صبح فردا در نواحی مستعد تشکیل مه و کاهش میدان دید پیش‌بینی می‌شود. همچنین در نواحی بادخیز به ویژه نواحی جنوبی و شرقی افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود از بعدازظهر روز جمعه از نواحی شمال‍غرب سامانه ناپایدار بارشی دیگری وارد استان شود، ادامه داد: تا پایان هفته ماندگاری هوای سرد شبانه در سطح استان ادامه دارد و همچنین دمای روزانه به صورت تدریجی افزایش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‍رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین منفی ٢ و ۵ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٧ درجه و در سردترین ساعات به منفی ٣ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‍روز گذشته، قوچان با منفی ٨ درجه و مه‌ولات با ١٢ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از داورزن با ۵٠ کیلومتر بر ساعت و بیشترین میزان بارش از شهرستان سرخس ٨.۶ میلیمتر گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->